torsdag 17 februari 2011

Å.RE- Leather design



Å.RE- leather design går framåt!Förra veckan fick jag hjälp av min farbror Rolf med att göra brickor graverade med min logga.
Som jag sedan har provat att sy på på mina armband. Blev riktigt snygg + att nu finns märket med på smyckena.
Jag har även beställt en stans med min logga i som man kan använda till att stämpla in i brickor.



Men nu har jag tagit mig till Salt Lake City, Utah USA. Där jag ska spendera 1 vecka innan jag åker vidare till en tävling i Kirkwood,Kalifornien. Mina första dag i Salt Lake City var väldigt spännande. Jag fick äntligen besöka Black dimonds huvudkontor.
Black dimond är det skidmärke som jag kör på. Men black dimond gör inte bara skidor utan är även världsledande på klätterutrustning. Vi fick en otrolig rundvisning i deras labb och fick se hur de testar och utvecklar sina produkter.
Väldigt spännande och intressant nu när vi precis läst och själva håller på med prototyping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar