torsdag 7 maj 2009

Det lönar sig att besöka SKARP dagen!


Precis som flertalet av mina studiekamrater befinner jag mig i en fas där jag inte kan avslöja allt för mycket om mitt projekt, ni som är nyfikna får helt enkelt besöka oss på SKARP dagen! Men några ledtrådar kan jag dock ge ut. Igår var jag ute en hel dag och fikade på byns alla caféer, inte en helt otrevlig skoluppgift. Anledningen till att jag under en dag storkonsumerade bakverk har med SKARP dagen att göra. Naturligtvis vill vi inte ha hungriga gäster, så jag söker efter det perfekta sättet att fylla era magar med godsaker under dagen, naturligtvis i äkta skarpanda.

Projektet "fyll hungriga magar under dagen" har direkt anknytning till en idé jag spånat på under terminens gång, en kocktävling i Åre.
Så ta fram almanackan och boka in eftermiddagen den andra juni, jag vågar lova att ni inte kommer lämna SKARP dagen med tomma magar! Vi ses/ Sara Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar